Світовому успіху фільму сприяла широка промо-кампанія. Фільм “Барбі” з Марго Роббі в головній ролі зібрав в українському прокаті понад 33 мільйони гривень, а в період з 19 по 23 липня його подивилися 226 757 глядачів, повідомляє 24 канал з посиланням на дані дистриб’ютора ТОВ “Кіноманія”. Таким чином, фільм про Барбі обійшов лідера українського бокс-офісу “Аватар” Джеймса Кемерона: З 25,8 мільйонами гривень “Барбі” випередила найкасовіший фільм українського кінопрокату “Аватар” Джеймса Кемерона: Шлях води” Джеймса Кемерона, який побив рекорд. Такому сприйняттю фільму глядачами сприяла широка промо-кампанія компанії Mattel, виробника ляльок Барбі. Представники Mattel домовилися про співпрацю з більш ніж 100 брендами.