Створений BBC і спочатку названий “100 великих британців”, цей формат привернув увагу не лише як нова телевізійна програма, але й як національна телевізійна кампанія. Успіх проєкту викликав великий інтерес з боку інших країн, зокрема Франції, Німеччини, США, Канади, Фінляндії, Нідерландів, Португалії, Чехії, Болгарії та Південної Африки. У кожній країні проєкт виявив певні особливості суспільного та державного мислення. У сезоні 2007-2008 років програма виходила на телеканалі “Інтер” як ток-шоу по неділях у прайм-тайм тривалістю від півтори до трьох годин. Крім того, в рамках Ліберального суспільно-політичного проєкту Савіка Шустера (п’ятничний прайм-тайм) висвітлювалися важливі події. Презентації та попереднє голосування за проєкт “Великі українці” відбулися у Києві, Львові, Ялті, Харкові, Одесі, Донецьку, Сімферополі, Ніжині, Миколаєві, Острі, Чернівцях та Кам’янці-Подільському. Аудиторія, відібрана КМІС за спеціальною соціологічною вибіркою, репрезентативна для всього населення України і мала право голосу під час ток-шоу. Підрахунок голосів здійснювався як у студії, так і шляхом “публічного голосування”, яке проводила компанія GfK – авторитетна компанія з багаторічним досвідом проведення соціологічних та маркетингових досліджень. Ведучими проекту були Савік Шустер, журналіст та Ганна Гомонай. За словами Ганни “Для мене участь у цьому проекті – це обов’язок. Я дуже рада, що мені випала честь вести цю програму, адже мета програми – розпочати загальнонаціональну дискусію про наших великих і відповісти на одвічні питання, хто ми, звідки ми і кого ми вважаємо героями. Я вірю, що коли у фіналі будуть оголошені імена наших великих українців, ми прокинемося іншими людьми”.