У своєму зверненні, X висловила скаргу на Media Matters, заявивши, що ця організація «свідомо і зловмисно створила зображення, на яких пости рекламодавців платформи соціальних мереж X Corp. були розміщені поряд з неонацистським і біло-національним маргінальним контентом». Згідно з повідомленням порталу Engadget, X також додала, що ці зображення були «підробленими», задаючи їх такими, ніби вони відображають типовий досвід користувача на платформі. Компанія X Corp. повідомила, що згідно з результатами свого власного розслідування, Media Matters використовувала обліковий запис, якому було понад 30 днів, щоб обійти рекламні фільтри та спостерігати за групою користувачів, відомих як виробники «екстремального, маргінального контенту», а також за найбільшими рекламодавцями на платформі. Після цього, згідно з твердженнями, група продовжувала прокручувати та оновлювати свою стрічку, створюючи «від 13 до 15 разів більше реклами на годину, ніж середньостатистичний користувач X». X все заперечили.