Інтерв’ю садівника Віталія Гірника

Інтерв'ю садівника Віталія Гірника

Війна та обстріли породжують незламних. Тих, хто продовжує мріяти та своїми мріями і професіоналізмом прикрашає життя українців – дім, настрій, майбутнє. Однією із таких, втілених в життя, мрій став садовий сервіс «Garden Rabbit», що був заснований у січні цього року. Сервіс спеціалізується на роботі із садом, ландшафтом і прибудинкової територією. Засновники проєкту – сімейна пара із Харкова. Значне місце у житті подружжя займає благодійний фонд «Мрію жити», бо саме під час війни вони зустрілися та почали разом працювати у фонді. Хоча доля зводила пару і раніше – в одному Педагогічному університеті імені Г.Сковороди. У фонді подружжя особливу увагу приділяє проєкту «Шкільна мрія» по допомозі дітям України та Мережі медичних кластерів, заснованій доктором медичних наук Калмиковим Олексієм. Назву «Garden Rabbit» сервіс носить не випадково, адже саме із садовим кроликом асоціюється робота садівника і співзасновника сервісу Віталія Гірника. Він турботливо доглядає за садовими ділянками та газонами і з особливим трепетом турбується про дерева. Як зазначає сам Віталій, йому подобається інколи поринати в природу, і він із радістю погоджується на проєкти з озеленення Харкова.
Ми поспілкувалися з Віталієм і зробили висновок, що він не лише співзасновник великого проєкту, а ще й дуже творча людина з власним підходом до справи. Особливістю Віталія як професіонала є 9-річний досвід у службі садового сервісу у Швеції. Та варто зазначити, що, проживши у Європі 15 років, він змінив декілька сфер діяльності. Після мандрівок, які є одним із джерел натхнення Віталія, було вирішено все ж повернутися до рідного міста. Зараз він пригадує, як, повернувшись до Харкова, помітив, наскільки швидко місто розвивається. Досвідчений мандрівник зазначає, що Харків йому імпонує навіть більше, ніж Рига, і навіть зараз, під час війни, у міста дуже великий потенціал. Окрім рідного містечка, він натхненно відгукується про Одесу, Івано-Франківськ та Львів. Щоправда, одразу після повернення на Батьківщину думок про садівництво не було – лякала різниця між українськими та європейськими розцінками у цій сфері. Все ж Віталій повернувся до роботи і ризикнув відкрити бізнес в умовах війни. Проєкт швидко отримав розголос, і одразу з’явилася велика кількість замовлень. Віталій пригадує, як перші 1,5 місяці працював без вихідних, а у лютому вирішив найняти помічницю, і тоді вільного часу стало більше. Його він завжди проводить із сім’єю і близькими людьми, адже саме це вважає найважливішим в житті. Характерно для сервісу те, що при великій навантаженості та з європейським досвідом ціни на послуги менше, ніж у інших подібних сервісах. Ще Віталій, як виконавець роботи і співзасновник, зізнався, що з відкритою душею ставиться до проєктів з відновлення Харкова і озеленення міста після наслідків війни, та готовий взятися за це на благодійній основі. Він додає, що вже зараз у місті є замовлення на усунення наслідків обстрілів на території. У розмові про становище у Харкові ми поцікавилися у Віталія, чи були думки виїхати в більш безпечне місце, на що він чесно відповів, що були пропозиції, але від усіх відмовився. Він продовжує із задоволенням займатися улюбленою справою в улюбленому місті і натякнув, що зараз у планах є проєкти парків і гучний проєкт алеї сакур у Харкові. Сам же садівник у вільний час полюбляє милуватися Центральним парком та Саржиним Яром. Крім того, зараз Віталій регулярно робить серії відео з порадами від експерта і консультує клієнтів в соц.мережах. Важливо, що сервіс не стоїть на місці, а відтепер включає в асортимент послуг клінінг саду та будинку, що є великою перевагою як для людей із власним подвір’ям, так і для міських жителів.
Нині засновники, зокрема Віталій Гірник і спеціаліст з маркетингу у сервісі Яна Селіна, активно займаються розвитком проєкту, створюючи зручніші умови та більший вибір для клієнтів. Є плюси і для тих, хто поки не має можливості безпосередньо скористатися послугами сервісу: експертні відео-поради та блог «Садового Кролика» є у відкритому доступі у будь-якій точці світу. Бажаємо «Garden Rabbit» якомога більше задоволених клієнтів та чекаємо на нові проєкти!

Автор інтерв’ю – Марія Бондаренко.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *