Джонні Форсайт, директор міжнародної дослідницької організації Mintel, каже, що споживачі хочуть чогось зовсім іншого, ніж традиційна бляшанка Red Bull. Особливо це стосується молоді. “Дійсно, втома стала своєрідним символом статусу. Але покоління Z більш чутливе до психічного здоров’я”, – говорить директор Mintel. Водночас він вважає, що для успіху нової категорії релаксаційних напоїв споживачі мають бути науково освіченими. Напої, популярні у цій категорії, включають у склад ромашку, мелатонін, мелісу, канабідіол, гамма-аміномасляну кислоту, магній, і L-теанін. Але переваг споживання таких інгредієнтів необхідні дослідження, каже Форсайт. Переважно популярність напоїв для релаксації пов’язана з тим, що сьогодні споживачі втомилися від багаторічного стресу та високих енерговитрат і шукають полегшення.